Punggol.org Forum
December 15, 2017, 04:04:19 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: More than 6000 residents have join us. Be a fan of Punggol 21 on Facebook. LIKE US.
 
   Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 127
  Print  
Author Topic: Neighbours of 288A :D  (Read 169624 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
skydreamie
Punggol Senior Member
****
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 3109


Be Joyful Always :)


WWW
« Reply #15 on: March 10, 2009, 06:40:54 PM »

I dunno who is u lehhh LOL~ no ma, i thought 14th floor got only 2 4room units?? and 3 5-room!!!
if urs is 4room den cfm is opposite me nor =X

Logged





Visit ♥Daniel & Jean Fairytale Wedding♥ at www.mywedding.com/danieljean
subevil
Punggol Member
***
Offline Offline

Posts: 782


« Reply #16 on: March 10, 2009, 07:35:51 PM »

haha now i know who ish my 4 loom neighbour on 14 floor
3 years later you will know if i'm opposite or not liao loh haha..
Logged
maomao82
Punggol Senior Member
****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1909


288B Arcadian


WWW
« Reply #17 on: March 10, 2009, 07:37:50 PM »

any 6th storey- takers?
Logged

Power of Dreams - Honda
subevil
Punggol Member
***
Offline Offline

Posts: 782


« Reply #18 on: March 10, 2009, 07:42:29 PM »

haha my mistake.. not 5 unit, it's 3 4-loom and 3 5-loom
now even hardly to guess which is my unit? 
288A so hawt.. all high and mid floor taken up liao..
Logged
skydreamie
Punggol Senior Member
****
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 3109


Be Joyful Always :)


WWW
« Reply #19 on: March 10, 2009, 07:47:35 PM »

haiyooo subevil so secretive!!! i won't stalk u la.. if u are my opposite neighbour den must build good relationship ma!!!  Laughing

maomao you from 288B wan to see who is 288A same floor as u? lol! got face each other ma?
Logged





Visit ♥Daniel & Jean Fairytale Wedding♥ at www.mywedding.com/danieljean
maomao82
Punggol Senior Member
****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1909


288B Arcadian


WWW
« Reply #20 on: March 10, 2009, 07:51:33 PM »

skydreamie: ya...can wave to my 3 neighbours opp at 288A next time   
Logged

Power of Dreams - Honda
skydreamie
Punggol Senior Member
****
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 3109


Be Joyful Always :)


WWW
« Reply #21 on: March 10, 2009, 07:56:36 PM »

u can wave up @ me at 14th floor!!! Tongue   
Logged





Visit ♥Daniel & Jean Fairytale Wedding♥ at www.mywedding.com/danieljean
maomao82
Punggol Senior Member
****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1909


288B Arcadian


WWW
« Reply #22 on: March 10, 2009, 07:57:53 PM »

I think my neck will break..    ..  btw my NTU hostel mate stays at #15 floor on top of u
Logged

Power of Dreams - Honda
subevil
Punggol Member
***
Offline Offline

Posts: 782


« Reply #23 on: March 10, 2009, 08:00:50 PM »

haha i think u got 2 opposite neighbour leh..
wah u so so unfriendly one ah not opposite then dun want build ah?  Neh Neh
build now 3 years later find out more fun right haha
Logged
skydreamie
Punggol Senior Member
****
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 3109


Be Joyful Always :)


WWW
« Reply #24 on: March 10, 2009, 08:04:10 PM »

subevil: how u know i got 2 opposite neighbour?  Neh Neh

no la, if u are directly BESIDE me, den i will be EXTRA nice to u ma! hahahahah =X

other neighbours also important Tongue but direct neighbour if got good relationship hor, can help me look after my house or pet when i go overseas =X hahahahaha!

maomao: ur NTU hostelmate didn't join this forum? Tongue
Logged





Visit ♥Daniel & Jean Fairytale Wedding♥ at www.mywedding.com/danieljean
maomao82
Punggol Senior Member
****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1909


288B Arcadian


WWW
« Reply #25 on: March 10, 2009, 08:07:12 PM »

subevil: play hide & seek meh?  Neh Neh..

skydreamie: wah...so early planning to take advantage of yr future neighbours liao ar.. will be informin him of this good site 
Logged

Power of Dreams - Honda
skydreamie
Punggol Senior Member
****
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 3109


Be Joyful Always :)


WWW
« Reply #26 on: March 10, 2009, 08:08:19 PM »

LOL maomao! no la not take advantage.. is ENTRUST ma lol!   Neh Neh 
Logged





Visit ♥Daniel & Jean Fairytale Wedding♥ at www.mywedding.com/danieljean
subevil
Punggol Member
***
Offline Offline

Posts: 782


« Reply #27 on: March 10, 2009, 10:53:31 PM »

subevil: how u know i got 2 opposite neighbour?  Neh Neh

no la, if u are directly BESIDE me, den i will be EXTRA nice to u ma! hahahahah =X

other neighbours also important Tongue but direct neighbour if got good relationship hor, can help me look after my house or pet when i go overseas =X hahahahaha!

maomao: ur NTU hostelmate didn't join this forum? Tongue
haha ok now u confusing me, cos in order for maomao to wave at you, your unit need to be facing 288B
then 805 will meet the criteria of both facing 288B and still have a 4 room opposite.
but then 805 got no one beside hor..
unless u 807, but 807 no 4-loom opposite.. 

go oversea bo jio! then we let the other 4 units neighbour look after both our house?  Laughing
Logged
subevil
Punggol Member
***
Offline Offline

Posts: 782


« Reply #28 on: March 10, 2009, 10:55:46 PM »

I think my neck will break..    ..  btw my NTU hostel mate stays at #15 floor on top of u
climb up to 14th floor wave at skydreamie liao then go down again, then neck wont break liao loh  Neh Neh
Logged
skydreamie
Punggol Senior Member
****
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 3109


Be Joyful Always :)


WWW
« Reply #29 on: March 10, 2009, 11:18:58 PM »

hahahaah subevil you reallie joker leh! and very idea... maomao you can consider subevil's suggestion Tongue

seriously i forgot which unit 805 or 807 face 288B~ hahahaha    tt time when i was looking @ the map was erm... when i was selecting my flat?! hahahahaa 1 mth ago nor lol~


ya! mus sEe got other 288A 14 floor neighbours got come into tis forum or not LOL~
so mus develop good relationships and they can help us look after our flats LOL~

if not maomao also can help hor? Tongue  Neh Neh Neh Neh
Logged





Visit ♥Daniel & Jean Fairytale Wedding♥ at www.mywedding.com/danieljean
Pages: 1 [2] 3 4 ... 127
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!